سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]
نخستین واکنش ایران به ماجراجوئی تل آویو

کشته شدن 70 هزار صهیونیست در نخستین واکنش ایران

اسرائیل.jpg
در حالی که کابینه صهیونیستی تلاش می‌کند برای پوشش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی خود، جنگ با جمهوری اسلامی ایران را برای جامعه‌اش بسیار آسان جلوه دهد، کارشناسان نظامی نگاه دیگری درباره تلفات جامعه صهیونیستی در صورت واکنش ایران به ماجراجویی رژیم تل آویو دارند و معتقدند بیش از 70 هزار نفر در نخستین واکنش ایران در اسرائیل قتل عام خواهند شد. به گزارش همراهان نیوز، مقامات امنیتی صهیونیست مدعی شده‌اند در هر حمله موشکی که از سوی ایران صورت گیرد، کم‌تر از 200 نفر در سرزمین‌های اشغالی کشته می‌شوند و چنان‌چه به حملات ایران حملات موشکی حزب‌ا... و سوریه هم اضافه شود 300 اسرائیلی کشته خواهند شد.

سایت اسپانیایی زبان سپیده دم اسرائیل نیز خاطر نشان کرد: «تخمینی که سازمان‌های امنیتی و دیپلماسی در خصوص تعداد کشته شدگان احتمالی ارائه کرده‌اند، کم‌تر از آن چیزی است که وزیر دفاع اسرائیل، ایهود باراک، ارائه نموده، وی گفته است که در صورت حمله به اسرائیل، در هر حمله تعداد کشته‌ها به 500 نفر می‌رسد.»

این در حالی است که یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به تبلیغاتی بودن تهدیدهای اخیر این رژیم علیه ایران گفت: یافته‌های خود این رژیم حاکی است که در اولین واکنش ایران، بیش از یک سوم تل آویو تخریب خواهد شد.

سمیح شبیب در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت: پژوهش‌ها و یافته‌های اسرائیل بیانگر این است که اولین پاسخ ایران به حمله این رژیم به تخریب یک سوم تل‌آویو یا بیش از آن و کشته شدن بیش از 70 هزار اسرائیلی خواهد انجامید که این رژیم هرگز نخواهد توانست آن را تحمل کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند ایران در برابر هیچ حمله‌ای سکوت نخواهد کرد. مساحت گسترده ایران و تنوع پایگاه‌های موشکی و ناآگاهی امریکا و اسرائیل از آن، مانعی برای حمله از سوی این رژیم به ایران است.

شبیب گفت: تهدیدهای رژیم اشغالگر برای حمله نظامی به ایران در چارچوب تلاش برای تحریک امریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و جلب حمایت مالی و نظامی بیش‌تر این کشور است.

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد که قدرت بازدارندگی ایران، اشغالگران را از هرگونه ماجراجویی بازمی‌دارد.

شبیب اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان و مراکز پژوهشی مربوط به درگیری‌ها به ویژه در جبهه ایران، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند بدون کمک لجستیک امریکا، به ایران ضربه شدیدی وارد کند و لفاظی‌های این رژیم در آستانه انتخابات امریکا، برای جلب حمایت دولتمردان این کشور است.

شبیب با تاکید بر این که اسرائیل تنها با کمک‌های مالی فراوان امریکا توانسته خود را حفظ کند، افزود: امریکا با توجه به مشکلاتی که در عراق، افغانستان و دیگرمناطق دارد به هیچ وجه برای ورود به درگیری جدید آمادگی ندارد و هرگز نمی‌تواند وارد ماجراجویی جدیدی در منطقه شود.

 

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محسن یزدانی زازرانی 91/5/31:: 2:13 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها