سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اعلام برائت از اسرائیل است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اعلام برائت از اسرائیل است.

روز قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب ایران، در آخرین جمعه? ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.  

امام خمینی (ره) در مورد روز قدس فرمودند:«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.روزی است که باید جمهوری اسلامی درسراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود.روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.»

اسلام هیچگاه اجازه نداده و نمی دهد که شاهد و ناظر قتل عام مسلمانان و حمله به کشورهای اسلامی باشیم و دم برنیاوریم، بلکه نبی مکرم اسلام (ص)1400سال پیش فرمودند "اگر کسی از مسلمانان فریاد کمک خواهی مسلمانی را بشنود و قدمی بر ندارد، مسلمان نیست".

دین مقدس شرط اصلی مسلمانی را توجه به نیاز آحاد مردم مخصوصاً مسلمانان عنوان داشته است.با عنایت به بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام و حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، تعرض به مسلمانان در سوریه، بحرین و...امسال روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردارخواهد بود.

امروز دشمن همه تلاش خود را مصروف تضعیف جبهه اسلام و کشورهای اسلامی کرده است تا با به راه انداختن جنگ های داخلی، مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازد و متاسفانه در این میان عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزند.
البته یاری رسانان جبهه باطل به هیچ عنوان جزو حکومت های مردمی نیستند و بطور نمونه حکومت عربستان که امروز به نفع اسرائیل و انگلیس با سوریه به مقابله برخواسته، یک حکومت وابسته به استعمار پیر است و خواست مردم مسلمان عربستان چنین حکومتی نیست.

این راهپیمایی حامل پیام مهم بصیرت از سوی مسلمین به مشرکین و مستکبرین جهان است و آن اینکه ما مسلمانان بیداریم و اجازه تعرض و دست درازی به حریم مسلمانان را به دشمنان و معاندان اسلام نخواهیم داد.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محسن یزدانی زازرانی 91/5/31:: 1:20 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها